Működésfejlesztés

Megközelítésünk szerint a működésfejlesztés során négy kritikus képesség fejlesztésére kell koncentrálnunk:
1. Az ügyfelek elvárásainak helyes megértése
2. Innovatív értékteremtés kifejlesztése, amelyik mind a szolgáltatási szintet, mind az azzal összefüggő költségeket tartalmazza
3. Az értékek hatékony és gyors közvetítése (döntési szabályok, folyamatok teljesítőképessége, információáramlás, munkatársak felkészültsége és minősége
4. A minőség, gyorsaság és a működés költségeinek ellenőrzése és egy szervezeti keretrendszer létrehozása a továbbtanulásra.

Költségcsökkentő termeléstervezés

Egyszerre nyújt technikai, technológiai (matematikai optimlizálás) eszköztárat és reformálja meg a folyamatokat a fenntartható eredmények érdekében.
bővebben

Lean

Mi a Lean?
Gyártási filozófia, amely megrövidíti az időt a vevő rendelése és az áru kiszállítása között azáltal, hogy a veszteségeket kiküszöböli. John Shook, a Toyota amerikai menedzsere
bővebben

Projektmenedzsment

A mai szervezeteknek egyre komplexebb célokat kell elérniük  egyre rövidebb idő alatt az időszakosan létrehozott projektlogikára épülő keresztfunkcionális csapatokkal, miközben a napi operatív működésnek zavartalanul kell tovább folynia. Ilyen keretek között a vállalatok életében egyre gyakoribb a késve vagy csak terven felüli többletráfordítással befejezett projekt.
bővebben

Shopfloor menedzsment

A napi munkaleterheltség mellett kell időt és erőforrást szánni a csoportvezetők fejlesztésére. Ennek támogatására egy olyan tanulási és kísérleti környezetet fejlesztettünk ki, amely lehetőséget nyújt a gyakorlásra és a vállalati célok elérésére, valamint a személyes siker megélésére.
bővebben

Six Sigma

Az Six Sigma olyan menedzsmentstratégia, amely során statisztikai eszközök és projektmenedzsment tevékenység alkalmazásával javítjuk termékeink, folyamataink és szolgáltatásaink minőségét és megbízhatóságát.
bővebben

 

Supply chain fejlesztés

Az ellátási lánc vezerlés egy gyakorlati és menedzsment  elemekből álló rendszer, melynek célja a vevőkiszolgálás minél magasabb szinten tartása mind a külső, mind a belső vevők felé, a lehető legrövidebb átfutási idővel és a lehető legkisebb alap-, félkész- és késztermékszintekkel a teljes érték láncban. Tapasztalatunk szerint a termékek és szolgáltatások vevőhöz történő eljuttatása és az ezek előállításához szükséges erőforrások biztosítása kritikus sikertényező.