Stratégiaalkotás

A stratégia fogalma túlnyúlik az üzleti stratégiákon és számtalan módon lehet definiálni jelentését. A meghatározások egységesek abban, hogy egy cél eléréséhez egy lehetséges utat választanak, és azon meghatározzák a külső hatásokra adandó válaszokat. Stratégia mindig van, függetlenül attól, hogy valaki tud-e arról, hogy van stratégiája, van nincs, leírta-e vagy sem. Persze mindannyian tudjuk, hogy kötetekre rúgó stratégia megfogalmazások, nem biztosítják egy cél elérését. Másrészt a stratégia minőségének jelentősége, a globalizáció által indukált egyre nagyobb és sűrűbb gazdasági kilengések miatt egyre nő.


  • ha fontosnak gondolja a stratégia munkatársaival való közös megalkotását és a valós összhang, a gyors, egységes reakció megteremtését,
  • azt gondolja, egy tapasztalt, külső szem meglátásai segíthetnek a mindennapi rutinok alkalmazásából adódó hibák kiküszöbölésében,
  • ha nem csak egy adott időszakra vonatkozó stratégiára, hanem a professzionális, az Ön vállalkozására szabott stratégiaalkotás és követés gyakorlatának bevezetésére is szüksége van,
  • ha fontosnak érzi, hogy a stratégiában megfogalmazott dolgok a mindennapi gyakorlatra is lefordításra kerüljenek.

Magunkkal szembeni elvárásunk, hogy ügyfeleinkat „működő” stratégia elkészítésében támogassuk. Ez számunkra magában foglalja a stratégiafejlesztési folyamat bevezetését, a konszenzus megteremtését az alkotók körében, és a tartalom versenyképességének biztosítását.

  • workshop szervezéssel biztosítjuk a hatékony munkát,
  • az adott cég számára kidolgozott stratégiaalkotási folyamaton kísérjük végig az ügyfelet,
  • szakértőként tartalmi kérdésekben is véleményt alkotunk,
  • javaslatot teszünk a követendő stratégiára

 

 




"A terv semmi, a tervezés minden." (Eisenhower)