A képzések, fejlesztési projektek a legtöbb vállalatnál megálltak a pandémiás időszak alatti korlátozások miatt. Ugyanakkor a helyzet új lehetőségeket is teremtett.
Ennek kiváló példája az Univer Product Zrt., aki fejlesztési stratégiája végrehajtása érdekében úttörőként, virtuális támogatással kezdett SMED projektbe az ICG-vel, és ért el kiváló eredményeket. Legfőbb tapasztalat, hogy a kialakult helyzetben sem kell a vállalatoknak lemondani a fejlődésről, és ráadásként a virtuális csatornákon adott támogatás sokszor még hatékonyabb is tud lenni, mint az élő segítség.
Csatlakozzon rendezvényünkhöz és cseréljen tapasztalatot résztvevőinkkel, házigazdáinkkal!

Témáink

  • A SMED távprojekt stratégiai háttere az Univer Product Zrt.-nél
  • A virtuális és agilis működés módszertana, projektkivitelezés a pandémiás időszakban
  • Tapasztalatok és eredmények a SMED projekt kapcsán
  • Tapasztalatcsere és kapcsolatépítés

Vendégelőadóink az Univer Product Zrt. képviseletében

  • Baky Zoltán, telepvezető
  • Bodor Máté, LEAN menedzser
  • Nagy Endre, stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes