Back to overview Stratégiaalkotás vezetése A stratégia minőségének jelentősége fokozatosan nő a globalizáció által indukált, egyre nagyobb és sűrűbb gazdasági kilengések következtében. Annak érdekében, hogy sikeresek lehessünk egy olyan világban, amelyet egyre inkább a bizonytalanság, a zavaró változások és a komplexitás jellemez (kulcsszó: VUCA), minden eddiginél fontosabb, hogy a stratégiát inkább kommunikációs folyamatnak tekintsük, mintsem néhány szakértő szakmai beszélgetésének az elefántcsont toronyban. A stratégiaalkotást “jövőorientált kommunikációként” definiáljuk, lényegében az egy „szervezett párbeszéd a jövőről”, azaz a kulcsemberek közötti párbeszéd a jövőbeli fejleményekről, a jövőképekről, ambíciókról és a cselekvési lehetőségekről. A vezetők többsége jártas a stratégia megvalósításában, célok elérésében. Ez a program arról szól, hogyan alkothat egy vezető a csapatával közösen és mégis hatékonyan olyan stratégiát, amelyet mindenki magáénak érez és aktívan vállal felelősséget és szerepet annak megvalósításáért. Tartalom A stratégiaalkotás alapvető elemei A vezetői szerep és feladatok tudatosítása a stratégiaalkotás egyes fázisaiban Módszerek és eszközök a csoportokkal, szervezettel való munkához a stratégiaalkotás során Az elköteleződés kialakításának folyamata Módszerek Intenzív tréningnap Felkészülés saját esetekre Peer learning Egyéni coaching vagy action learning, a stratégiaalkotás kísérése RÉSZTVEVŐK Felső és középvezetők, akik szervezeti kultúrát érintő változási folyamatot vezetnek, annak részesei RÉSZLETEK 1 nap tréning + opcionálisan coaching, ill. action learning angol vagy magyar nyelven BEVONÁS Saját esetek és társak általi tanulás Kihez fordulhat? Döncző Zoltán szenior tanácsadó, coach Contact Kosztolányi István szenior tanácsadó, coach, board tag Contact Sivó Imre szenior tanácsadó, coach Contact Szeretne elkötelezettséget teremteni a szervezetben? Írjon nekünk!